Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
+23
olgapecan
Гороховик Катерина
Сімонович Юлія Віталіївна
Елена Тарелка
Олейник Ира
Мерунко Юлія
Нина Мочалова
Оксамитна Тетяна
Маша Занковыч
васильева татьяна
Инна Бондаренко
Юлія Ткаченко
Таня Савченко
Романчук Олександра
Билоус Юлия
Ксенія Федющенко
Anna Osadchenko
Якимчук Марина
Яблуновская Юлия
Марина Артуровна
Алина Иманова
Снежана Воронцова
Admin
Участников: 27
Страница 1 из 2
Страница 1 из 2 • 1, 2
Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Обговорення до практичної роботи №2
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Звичайно, у використанні ІКТ на уроках в початкових класах є багато плюсів. Саме головне, що такі уроки проходят в більш цікавій формі, та сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу. Але, нажаль, вчителі ще стикаються із багатьма проблемами у викристанні ІКТ. А саме:
1. Технічні проблеми під час уроку. (Навчальні матеріали можуть не відтворюватися, або припинити відтворюватися під час демонстрації, і вчитель втратить час аби виправити помилку роботи техніки);
2. Вчитель може бути недостатньо грамотним у використанні ІКТ;
3. Іноді складно інтегрувати компьютер у поурочну структуру занять;
4. Такі уроки можуть перейти межу від розвивального навчання до навчання наочно-ілюстративним методом;
5. Не правильне використання ІКТ. Не дотримання санітарно-гігієнічних норм, що має негативний вплив на здоров я учнів.
6. Не всі класи у школі можуть бути забезпеченні технікою.
Вчителям початквих класів є над чим задуматись, та над чим попрацювати, тому що саме від нашої компетентності у питаннях використання ІКТ, залежать знання, розвиток, виховання та здоров я учнів.
1. Технічні проблеми під час уроку. (Навчальні матеріали можуть не відтворюватися, або припинити відтворюватися під час демонстрації, і вчитель втратить час аби виправити помилку роботи техніки);
2. Вчитель може бути недостатньо грамотним у використанні ІКТ;
3. Іноді складно інтегрувати компьютер у поурочну структуру занять;
4. Такі уроки можуть перейти межу від розвивального навчання до навчання наочно-ілюстративним методом;
5. Не правильне використання ІКТ. Не дотримання санітарно-гігієнічних норм, що має негативний вплив на здоров я учнів.
6. Не всі класи у школі можуть бути забезпеченні технікою.
Вчителям початквих класів є над чим задуматись, та над чим попрацювати, тому що саме від нашої компетентності у питаннях використання ІКТ, залежать знання, розвиток, виховання та здоров я учнів.
Снежана Воронцова- Сообщения : 14
Дата регистрации : 2014-09-28
Возраст : 28
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Я цілком погоджуюся із Сніжанною)І зверну увагу на те, що не потрібно сунути гору фільмів, презентації, слайд-шоу та інших витворів комп'ютерного розуму, а тим паче, якщо ти і не вмієш ними користуватися. Своє незнання ви не зможете вічно приховувати за ІКТ.
Що стосується труднощів, то на власному поикладі можу сказати-найгірше, коли діти просто не розуміють подану інформацію.І тоді"гилка"хоч ти показує, хоч пригай перед ними, якщо вони не зрозуміли і для них це поосто мультик, воно такиі залишиться.((
Що стосується труднощів, то на власному поикладі можу сказати-найгірше, коли діти просто не розуміють подану інформацію.І тоді"гилка"хоч ти показує, хоч пригай перед ними, якщо вони не зрозуміли і для них це поосто мультик, воно такиі залишиться.((
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Я теж так вважаю. Вчили ж якось раніше. І добре вчили. ІКТ потрібно використовувати лишу в тому випадку, якщо це дійсно потрібно. А не для того, щоб просто заняти чимось учнів до дзвінка.
І використовуючи ІКТ потрібно не забувати, що ми повинні зберігти здоров`я дітей, а аж потім вчити, розвивати і виховувати. Тому не слід нехтувати правилами безпеки та гігієнічними вимогами.
І використовуючи ІКТ потрібно не забувати, що ми повинні зберігти здоров`я дітей, а аж потім вчити, розвивати і виховувати. Тому не слід нехтувати правилами безпеки та гігієнічними вимогами.
Марина Артуровна- Сообщения : 6
Дата регистрации : 2014-09-16
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Знаєте, можна сказати і таке"Немає ІКТ-немає труднощів"З методичної точки зору ІКТ вважають гарним помічником.Здається і всі принципи виконує:наочнності, політехнізму, послідовності і т.д.Проте принцип доступності не завжди можна реалізувати. Потрбіно враховувати всі нюанси.)
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
В наш час ІКТ стали як ніколи популярними та поширеними. Де лише виникає можливість їх намагаються використати в найповнішій мірі. Але це не завжди доречно та потрібно. В процесі роботи з ними можуть виникнути певні труднощі. Труднощами є те, що вчитель може не повністю володіти ІКТ, і при цьому зазнати невдачі на уроці. Також урок може стати яскравою енциклопедією, втративши свою навчальну мету. Нарешті не кожна школа може похизуватися тим,що в неї є наприклад та сама мультимедійна дошка. Ці труднощі вагомі, але ж всеж їх можна подолати. Але насамперед потрібно постійно пам`ятати, як ІКТ впливає на дитяче зоров`я. .
Яблуновская Юлия- Сообщения : 6
Дата регистрации : 2014-09-29
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Застосування сучасних інформаційних технологій у початковій школі сприяє більш активному і свідомому засвоєнню учнями навчального матеріалу . Навчаючі і контролюючі програми, програми-тести, програми-редактори стимулюють інтерес молодших школярів до навчальної діяльності, сприяють формуванню логічного, творчого мислення, розвитку здібностей учнів. Є підстави вважати, що комп’ютер дозволить більш глибоко розвити резерви дитини, дасть змогу вчителю працювати творчо, ініціативно, з більшою професійною майстерністю. Але існують недоліки та проблеми застосування ІКТ, не звертаючи увагу на їх переваги.
1. Немає комп'ютера в домашньому користуванні багатьох учнів і вчителів.
2. У вчителів недостатньо часу для підготовки до уроку, на якому використовуються комп'ютер.
3. Недостатня комп'ютерна грамотність вчителя.
4. Відсутність контакту з учителем інформатики.
5.У робочому графіку вчителів не відведено час для дослідження можливостей Інтернету.
6.Складно інтегрувати комп'ютер у поурочну структуру занять.
7. При недостатній мотивації до роботи учні часто відволікаються на ігри.
8. Існує ймовірність, що, захопившись застосуванням ІКТ на уроках, учитель перейде від розвивального навчання до навчання наочно-ілюстративним методом.
1. Немає комп'ютера в домашньому користуванні багатьох учнів і вчителів.
2. У вчителів недостатньо часу для підготовки до уроку, на якому використовуються комп'ютер.
3. Недостатня комп'ютерна грамотність вчителя.
4. Відсутність контакту з учителем інформатики.
5.У робочому графіку вчителів не відведено час для дослідження можливостей Інтернету.
6.Складно інтегрувати комп'ютер у поурочну структуру занять.
7. При недостатній мотивації до роботи учні часто відволікаються на ігри.
8. Існує ймовірність, що, захопившись застосуванням ІКТ на уроках, учитель перейде від розвивального навчання до навчання наочно-ілюстративним методом.
Якимчук Марина- Сообщения : 17
Дата регистрации : 2014-09-30
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Використання комп’ютерних програм, електронних засобів навчального призначення значно підвищують якість навчання, але при використанні ІКТ в навчально-виховному процесі в загальноосвітніх навчальних закладах виникають такі проблеми:
недостатнє матеріально-технічне та науково-методичне забезпечення навчальних закладів;
недостатньо розроблені методики використання сучасних інформаційних технологій навчання у навчальному процесі під час вивчення усіх навчальних предметів;
недостатня підготовка педагогічних кадрів до використання в навчальному процесі засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;
відсутність у вчителів мотивації щодо використання сучасних інформаційних технологій навчання.
також як вище сказано, що ніхто не знає як буде працювати ІКТ, це непередбачливі
- технічні проблеми;
- не знання вчителем компютера
-не всі можуть бути забезпеченні компютером, тощо.
недостатнє матеріально-технічне та науково-методичне забезпечення навчальних закладів;
недостатньо розроблені методики використання сучасних інформаційних технологій навчання у навчальному процесі під час вивчення усіх навчальних предметів;
недостатня підготовка педагогічних кадрів до використання в навчальному процесі засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;
відсутність у вчителів мотивації щодо використання сучасних інформаційних технологій навчання.
також як вище сказано, що ніхто не знає як буде працювати ІКТ, це непередбачливі
- технічні проблеми;
- не знання вчителем компютера
-не всі можуть бути забезпеченні компютером, тощо.
Anna Osadchenko- Сообщения : 2
Дата регистрации : 2014-10-02
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Бачу,що дехто позанурювався у надра І-нету, а я хочу вам розповісти одну історію.
Нещодавно я мала можливість спостерігати урок музики. Звичайно на уроці було присутнє ТЗН, але ось що мене засмутило-в класі не було колонок і музику було тихо чути. Ось вам і технічні труднощі-недостатньо оснащеннй "технічний куточок".
Нещодавно я мала можливість спостерігати урок музики. Звичайно на уроці було присутнє ТЗН, але ось що мене засмутило-в класі не було колонок і музику було тихо чути. Ось вам і технічні труднощі-недостатньо оснащеннй "технічний куточок".
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
я безумовно за впровадження ІКТ в навчальний процес початкової школи
я безумовно ЗА впровадження ІКТ в навчальний процес початкової школи тому що,
застосування ІКТ на уроках посилює:
- позитивну мотивацію навчання;
- активізує пізнавальну діяльність учнів.
Використання ІКТ на уроці дозволили повною мірою реалізувати основні принципи активізації пізнавальної діяльності:
- принцип рівності позицій;
- принцип довірливості;
- принцип зворотного зв'язку;
- принцип заняття дослідницької позиції.
Реалізація цих принципів проглядається на всіх уроках де застосовується ІКТ.
Використання ІКТ дозволяє проводити уроки:
- на високому естетичному і емоційному рівні (анімація, музика);
- забезпечує наочність;
- залучає велику кількість дидактичного матеріалу;
- підвищує обсяг виконуваної роботи на уроці в 1,5 - 2 рази;
- забезпечує високий ступінь диференціації навчання (індивідуально
підійти до учня, застосовуючи різнорівневі завдання).
- скорочує час для контролю та перевірки знань учнів;
- учні вчаться навичкам контролю та самоконтролю.
Застосування ІКТ:
- розширює можливість самостійної діяльності;
- формує навички дослідницької діяльності;
- забезпечує доступ до різних довідковим системам, електронних
бібліотек, інших інформаційних ресурсів;
- сприяє підвищенню якості освіти.
застосування ІКТ на уроках посилює:
- позитивну мотивацію навчання;
- активізує пізнавальну діяльність учнів.
Використання ІКТ на уроці дозволили повною мірою реалізувати основні принципи активізації пізнавальної діяльності:
- принцип рівності позицій;
- принцип довірливості;
- принцип зворотного зв'язку;
- принцип заняття дослідницької позиції.
Реалізація цих принципів проглядається на всіх уроках де застосовується ІКТ.
Використання ІКТ дозволяє проводити уроки:
- на високому естетичному і емоційному рівні (анімація, музика);
- забезпечує наочність;
- залучає велику кількість дидактичного матеріалу;
- підвищує обсяг виконуваної роботи на уроці в 1,5 - 2 рази;
- забезпечує високий ступінь диференціації навчання (індивідуально
підійти до учня, застосовуючи різнорівневі завдання).
- скорочує час для контролю та перевірки знань учнів;
- учні вчаться навичкам контролю та самоконтролю.
Застосування ІКТ:
- розширює можливість самостійної діяльності;
- формує навички дослідницької діяльності;
- забезпечує доступ до різних довідковим системам, електронних
бібліотек, інших інформаційних ресурсів;
- сприяє підвищенню якості освіти.
Ксенія Федющенко- Сообщения : 3
Дата регистрации : 2014-09-22
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
1.Вимоги до облаштування комп’ютерних класів, обладнання їх
спеціальними меблями, створення режиму освітлення тощо продиктовані
фізіологічними особливостями розвитку організму дитини.
2.Вимоги до вчителя початкових класів в умовах інформаційного суспільства.
3.Використання ІКТ з іншими преметами.
4. зробити уроки та виховні заходи більш цікавими та продуктивними
завдяки засобам ІКТ,
ефективно використовувати основні програмні пакети Windows: Word,
Power Point, Excel, Access, Movie Maker,
впевнено застосовувати нову техніку,
добирати та створювати програмні дидактичні засоби,
навчити дітей адекватно сприймати комп’ютер,
організовувати безпечну роботу дитини в Інтернет-просторі,
продуктивно використовувати педагогічні можливості ІКТ.
5. Правильність вчителем підібрати влучні для уроків методо, етапи, принцини навчання.
6. Враховувати індивідуальні особливості дітей.
спеціальними меблями, створення режиму освітлення тощо продиктовані
фізіологічними особливостями розвитку організму дитини.
2.Вимоги до вчителя початкових класів в умовах інформаційного суспільства.
3.Використання ІКТ з іншими преметами.
4. зробити уроки та виховні заходи більш цікавими та продуктивними
завдяки засобам ІКТ,
ефективно використовувати основні програмні пакети Windows: Word,
Power Point, Excel, Access, Movie Maker,
впевнено застосовувати нову техніку,
добирати та створювати програмні дидактичні засоби,
навчити дітей адекватно сприймати комп’ютер,
організовувати безпечну роботу дитини в Інтернет-просторі,
продуктивно використовувати педагогічні можливості ІКТ.
5. Правильність вчителем підібрати влучні для уроків методо, етапи, принцини навчання.
6. Враховувати індивідуальні особливості дітей.
Билоус Юлия- Сообщения : 14
Дата регистрации : 2014-10-05
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Труднощі полягають в наступному:
- У класі є тільки один комп'ютер, що не дає можливості максимально індивідуалізувати процес навчання.
- Не у всіх учнів є вдома комп'ютер, що може негативно впливати на самостійну роботу дітей. Відповідальні учні в цьому випадку змушені працювати на комп'ютері в школі або звертаються за допомогою до своїх друзів, що вимагає більше часу.
- У вчителя не завжди достатньо часу для якісної підготовки до уроків із застосуванням ІКТ, особливо при великому навантаженні.
- В окремих моментах трудність становить недостатня комп'ютерна грамотність вчителя.
На складання презентацій йде багато часу. Запозичувати презентації у повному обсязі у своїх колег або в Інтернеті не завжди можливо, тому що вони не завжди повністю відповідають цілям і завданням уроку, навчальних можливостей класу. Презентацію попередньо необхідно переглянути, прибрати непотрібне, щось додати, перевірити, щоб вона працювала на шкільному комп'ютері. Все це вимагає додаткових тимчасових витрат.
Трудомісткість для вчителів, можливо, буде полягати в наступному:
Вчитель повинен мати комп'ютер вдома.
Учитель повинен володіти елементарною комп'ютерною грамотністю.
Комп'ютер вчителя повинен мати вихід в Інтернет.
Вчитель повинен вміти знаходити необхідну інформацію в Інтернеті.
Вчитель повинен вміти встановити диск або програму на комп'ютер і швидко знаходити на ньому потрібну інформацію, щоб не витрачати на це багато часу.
Учитель повинен уміти сам складати презентації.
- У класі є тільки один комп'ютер, що не дає можливості максимально індивідуалізувати процес навчання.
- Не у всіх учнів є вдома комп'ютер, що може негативно впливати на самостійну роботу дітей. Відповідальні учні в цьому випадку змушені працювати на комп'ютері в школі або звертаються за допомогою до своїх друзів, що вимагає більше часу.
- У вчителя не завжди достатньо часу для якісної підготовки до уроків із застосуванням ІКТ, особливо при великому навантаженні.
- В окремих моментах трудність становить недостатня комп'ютерна грамотність вчителя.
На складання презентацій йде багато часу. Запозичувати презентації у повному обсязі у своїх колег або в Інтернеті не завжди можливо, тому що вони не завжди повністю відповідають цілям і завданням уроку, навчальних можливостей класу. Презентацію попередньо необхідно переглянути, прибрати непотрібне, щось додати, перевірити, щоб вона працювала на шкільному комп'ютері. Все це вимагає додаткових тимчасових витрат.
Трудомісткість для вчителів, можливо, буде полягати в наступному:
Вчитель повинен мати комп'ютер вдома.
Учитель повинен володіти елементарною комп'ютерною грамотністю.
Комп'ютер вчителя повинен мати вихід в Інтернет.
Вчитель повинен вміти знаходити необхідну інформацію в Інтернеті.
Вчитель повинен вміти встановити диск або програму на комп'ютер і швидко знаходити на ньому потрібну інформацію, щоб не витрачати на це багато часу.
Учитель повинен уміти сам складати презентації.
Романчук Олександра- Сообщения : 8
Дата регистрации : 2014-10-12
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Використанні ІКТ в навчально-виховному процесі в загальноосвітніх навчальних закладах можуть виникнути такі проблеми: недостатнє матеріально-технічне та науково-методичне забезпечення навчальних закладів; недостатньо розроблені методики використання сучасних інформаційних технологій навчання у навчальному процесі під час вивчення усіх навчальних предметів.
Таня Савченко- Сообщения : 8
Дата регистрации : 2014-09-22
Возраст : 29
Откуда : Пятихатки
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Я повністю згодна з Сніжаною. І хочу доповнити, що використання ІКТ повинно бути не на всьму уроці, а на окремих частинах уроку, щоб діти запам'ятовували добре і не водволікалися на картинки і т. д.
Юлія Ткаченко- Сообщения : 11
Дата регистрации : 2014-10-14
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Я согласна с прежде сказанными словами , и что бы не повторятся , хочу сказать , что прежде чем использовать ИКТ, мы должны знать методику.Что бы не допускать ошибок которые уже обсуждались. По поводу трудностей в использовании, они были и будут, и нам от этого не куда не деться, но мы можем предотвратить основные ошибки с помощью имеющих знаний которые нам дают.
Инна Бондаренко- Сообщения : 5
Дата регистрации : 2014-10-21
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
+ до всього вище зазначеного,навіть немає чого додати.Труднощі виникнуть з тим що прогрес не стоїть на місці, і ми не завжди за ним встигаєм. Тому потрібно саморозвиватись щоб шукати легші шляхи вирішення проблем навчання.
васильева татьяна- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-29
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
З вище перел1ченими твердженнями зг1дна... Й зробила для себе висновок, що 1КТ потр1бно використовувати, але в м1ру , з розумом, щоб було все зрозум1ло, доступно, в1дпов1дало програм1, ц1каво, з урахуванням вс1х умов школи, а головне треба самому досконало розбиратись цьому
Маша Занковыч- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-11-02
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Я згодна з усіма попередніми висловлюванням дівчат, особисто від себе хочу доповнити, що використання інформаційно-комунікативних технологій можливе на будь-якому етапі уроку, це породжує в учнів інтерес, якого так часто не вистачає під час навчання. В цьому випадку важливої уваги потребує підготовка до уроку - проаналізувати електронні та інформаційні ресурси, відібрати потрібний матеріал на тему уроку, структурувати і оформити його на електронних або паперових носіях, використовувати електронні ресурси та ресурси Інтернет, створити тестові та контрольні завдання які дають можливість перевірити знання.
Оксамитна Тетяна- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-15
Возраст : 29
Откуда : Жёлтые Воды
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Є підстави вважати, що комп’ютер дозволить більш глибоко розвити резерви дитини, дасть змогу вчителю працювати творчо ініціативно з більш професійною майстерністю. Але поряд з перевагами використання ІКТ виникають різні проблеми як при підготовці до таких уроків, так і під час їх проведення.
Нина Мочалова- Сообщения : 7
Дата регистрации : 2014-11-12
Возраст : 28
Откуда : Los Angeles
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Методичні труднощі виникають в застосуванні ІКТ ,коли вчитель не ретельно підібрав програмні засоби навчання,коли вчитель створює презентації не враховуючи вікові особливості учнів,рівень знань учнів. Коли вчитель не володіє елементами компютерної грамотності.Щоб не виникало труднощів вчитель повинен дотримуватись вищезазначених вимог.
Мерунко Юлія- Сообщения : 4
Дата регистрации : 2014-11-15
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Для роботи вчителю достатньо мати на уроці один комп’ютер і мультимедійний проектор.
Щоб організувати індивідуальну роботу, кожний учень має бути забезпечений персональним комп’ютером.
Нажаль не завжди у школах є компютери для усьго класа, або компьютери вже застарілі - це і є основні технічні труднощі в школі.
Щоб не було методичних труднощів, вчитель повинен досконало знати методику викладання інформатики у початкових класах, та вміти працювати з компьютером.
Щоб організувати індивідуальну роботу, кожний учень має бути забезпечений персональним комп’ютером.
Нажаль не завжди у школах є компютери для усьго класа, або компьютери вже застарілі - це і є основні технічні труднощі в школі.
Щоб не було методичних труднощів, вчитель повинен досконало знати методику викладання інформатики у початкових класах, та вміти працювати з компьютером.
Олейник Ира- Сообщения : 8
Дата регистрации : 2014-11-10
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Введення курсу ІКТ ставить на меті вивчення методики інформатики,тобто як потрібно правильно та доцільно використовувати компютер на уроці,якщо студент не знає методики проведення уроку,то звичайно в нього виникнуть труднощі під час планування та проведення,структура уроку порушиться,і всі зусилля будуть марні. Також якщо студент розраховує тільки на технічну сторону,то його може чекати розчарування. Адже компютерне обладнання річ непередбачувана,і саме в непідходящий момент може підвести( не підходити формат файлів,не відкриватись документ, не відкриватись флешка),і якщо урок побудований в більшості на технічному обладнанні,то він буде під загрозою зриву. Адже ще в нас немає такого педагогічного досвіду ми розгублюємось,та не знаємо що робити. Тому потрібно враховувати найменші деталі при підготовці до уроку,а також вчитися та вчитися.
Елена Тарелка- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-24
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
На мою думку труднощі застосування ІКТ полягають у тому, що ІКТ можливе лише на певному етапі уроку. Також: 1) У багатьох учнів немає домашнього комп’ютера; 2) Недостатня комп’ютерна грамотність учнів; 3) Немає вільного користування Інтернетом; 4) На підготовку мультимедійного уроку витрачається більше часу, ніж на підготовку традиційного уроку; 5) Складно інтегрувати використання комп’ютера учнями в поурочну структуру занять.
Сімонович Юлія Віталіївна- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-22
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
Можна стверджувати, що грамотне використання можливостей сучасних інформаційних технологій в початковій школі:
- посилюють позитивну мотивацію навчання, активізують пізнавальну діяльність учнів.
- дозволяють проводити уроки на високому естетичному і емоційному рівні; забезпечують наочність, залучення великої кількості дидактичного матеріалу.
- підвищують обсяг виконуваної роботи на уроці в 1,5-2 рази; забезпечують високий ступінь диференціації навчання (майже індивідуалізація).
- расширяяют можливість самостійної діяльності; формують навички справді дослідницької діяльності.
- забезпечують доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів.
А всі разом, звичайно ж, сприяє підвищенню якості освіти.
- посилюють позитивну мотивацію навчання, активізують пізнавальну діяльність учнів.
- дозволяють проводити уроки на високому естетичному і емоційному рівні; забезпечують наочність, залучення великої кількості дидактичного матеріалу.
- підвищують обсяг виконуваної роботи на уроці в 1,5-2 рази; забезпечують високий ступінь диференціації навчання (майже індивідуалізація).
- расширяяют можливість самостійної діяльності; формують навички справді дослідницької діяльності.
- забезпечують доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів.
А всі разом, звичайно ж, сприяє підвищенню якості освіти.
Гороховик Катерина- Сообщения : 17
Дата регистрации : 2014-10-20
Re: Методичні та технічні труднощі в застосуванні ІКТ в початкових класах
1. Немає комп`ютера вдома в багатьох учнів і вчителів.
2. У вчителів недостатньо часу для підготовки до уроку.
3. Комп'ютерна грамотність вчителя недостатня.
4.У робочому графіку вчителів не відведено час для дослідження можливостей Інтернету.
5.Складно інтегрувати комп'ютер у поурочну структуру занять.
2. У вчителів недостатньо часу для підготовки до уроку.
3. Комп'ютерна грамотність вчителя недостатня.
4.У робочому графіку вчителів не відведено час для дослідження можливостей Інтернету.
5.Складно інтегрувати комп'ютер у поурочну структуру занять.
Сімонович Юлія Віталіївна- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-22
Страница 1 из 2 • 1, 2
Страница 1 из 2
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|