ІКТ в початковій школі: за і проти
+22
Сімонович Юлія Віталіївна
Гороховик Катерина
Елена Тарелка
Яна Кузьменко
Нина Мочалова
Олейник Ира
Маша Занковыч
Снежана Воронцова
Инна Бондаренко
Юлія Ткаченко
Романчук Олександра
Билоус Юлия
Anna Osadchenko
Дарья Матакова
Якимчук Марина
Яблуновская Юлия
васильева татьяна
Марина Артуровна
Алина Иманова
Таня Савченко
Оксамитна Тетяна
Admin
Участников: 26
Страница 1 из 2
Страница 1 из 2 • 1, 2
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
І за і проти! Мені, як вчителю не хочеться втрачати роль носія інформації. Але з розвитком нових технологій діти повинні знати і вміти орієнтуватися в них, це стимулює їх до здобуття знань, робить навчальний процес цікавим, прогресивним, захоплюючим. Не дарма кажуть, що можна сто разів почути і не зрозуміти, а один раз побачити знати( доцільність використання аудіо, та відео матеріалів на уроках).
Оксамитна Тетяна- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-15
Возраст : 29
Откуда : Жёлтые Воды
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Як на мене,то комп'ютер повинен розвивати та давати дитині потрібні знання,а не розбещувати та деградувати її мозок. Сьогодні складно уявити урок без презентацій,відео,музичного супровіду,але це і на краще. А от те,що діти не можуть обійтись без соціальних мереж,та планшетів під час уроку-не кращим шляхом характерезують новітні технології."Що занатто,те не добре!"Ось моя головна думка.
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
В початкові школі, впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес є доцільним і перспективним. Адже основним каналом отримання інформації є зоровий аналізатор.Тому Інформаційні технології стають потужним багатофункціональним засобом навчання.
Таня Савченко- Сообщения : 8
Дата регистрации : 2014-09-22
Возраст : 29
Откуда : Пятихатки
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Так,але не потрібно забувати, що ці сучасні технології є не в кожному класі і не в кожній школі. А таким ситуаціях нам доведеться використовувати інші види наочності, і про мультимедійну дошку з презентацією ми зможемо тільки мріяти.)
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Можливо я мислю не сучасно, але на мою думку ``що занадто - то не добре``. ІКТ слід використовувати, але в межах розумного. Не потрібно урок перетворювати в одну лише цікавинку. Учні повинні приділяти вольові зусилля в навчанні. Інакше перехід від гри до навчання так і не відбудеться.
Марина Артуровна- Сообщения : 6
Дата регистрации : 2014-09-16
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Ооо, так! Але нажаль наші студен частіше мислять так"Ось тут я покажу відео, тут фільм а тут буде слайд-шоу і урок я провела!"А в кінці кінців діти на наступному уроці кажуть"А ми нічого не вчили,ми фільми дивились і все!..."І після цього ми беремося за голову і думаємо, а щи воно нам оце треба, оте ІКТ...?
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
ІКТ - це не панацея для лінивого вчителя, а помічник для розумних вчителів.
Марина Артуровна- Сообщения : 6
Дата регистрации : 2014-09-16
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
В яблучко!!А у невмілих руках молодого вчителя-це бомба уповільненої дії!...І потім ми ще дивуємося, чому діти деградують?!
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я за ,але в помірній кількості,тому що діти скоро забудуть що таке підручник!!!!!
васильева татьяна- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-29
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я вважаю, що ІКТ мають більше ЗА ніж ПРОТИ. Давайте просто зважимо те, наскільки нам самим майбутнім вчителям легше з використанням ІКТ на уроці ніж без них. Якщо стосовно дітей, то вони отримують більше інформації , ніж з підручника. Але про нього теж не варто забувати. Також слід зауважити про доречність використання ІКТ на уроках. Буває і таке,що можна обмежитись лише книгою.
Яблуновская Юлия- Сообщения : 6
Дата регистрации : 2014-09-29
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я за і проти. Тому,що використання ікт допомагає досить часто у навчанні. Знаходити якісь незрозумілі теми, реферати. Навіть замінює підручник у навчанні. Ми досить часто зустрічаємось з цими проблемами, відсутність підручників. Проти тому,що шкідливе для здоровя. Ми навіть працюючи за компютером не помічаємо котра година. Мов зомбі сидимо за екраном компа в пошуках тої чи іншої інформації. Все це шкідливе для зору.Довне сидіння за компютером сприяє болінню голови. Компютер мов ріка затягує у безодню.
Якимчук Марина- Сообщения : 17
Дата регистрации : 2014-09-30
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Как на меня использование ИКТ в млад ших классах хорошо, потому что дети знакомятся с новыми современными технологиями, и эти знания очень пригодятся им на дальнейшую жизнь( то есть эти знания нужны везде) и они постоянно их добывают. Как для учителя это действительно хороший помощник на уроке, и с ИКТ урок становится ярче, интересней, современней
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
я за. я вважаю, що ІКТ в початковій школі як засіб підвищення якості навченності. Учні 1-4 класів мають наочно-образне мислення, тому дуже актуально будувати їхнє навчання, використовуючи якомога більше високоякісного ілюстративного матеріалу, залучаючи у процес сприймання сьогочасного не тільки зір, а й слух, емоції, уяву.
Використання ІКТ на різноманітних уроках у початковій школі дає змогу перейти від пояснювально-ілюстрованого способу навчання до діяльнісного, за якого дитина стає активним суб׳єктом навчальної діяльності. Це сприяє усвідомленому засвоєнню знань учнями.
Використання ІКТ на різноманітних уроках у початковій школі дає змогу перейти від пояснювально-ілюстрованого способу навчання до діяльнісного, за якого дитина стає активним суб׳єктом навчальної діяльності. Це сприяє усвідомленому засвоєнню знань учнями.
Anna Osadchenko- Сообщения : 2
Дата регистрации : 2014-10-02
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я б хотіла зауважити, щодо думки Даші. Як на мене, якщо вчитель асс у своїй справі, то він і без ІКТ зможете зробити урок цікавим та насиченним.Ну а якщо вчитель трішкі шкутильгає в роботі, або ж взагалі каліка,то ІКТ його не врятує, якби він не мудрував!
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я вважаю,що в процесі сумісної комп’ютерно-ігрової діяльності виникає «кооперуючий ефект». Учні у грі проти комп’ютера допомагають, як правило, несвідомо один одному. Шукають раціональні способи організації сумісних дій, навіть в тому випадку, коли така задача їм не ставиться в явному вигляді.
Навчаючі і контролюючі програми, програми-тести, програми-редактори стимулюють інтерес молодших школярів до навчальної діяльності, сприяють формуванню логічного, творчого мислення, розвитку здібностей учнів.
Використання інформаційних технологій на уроках в початковій школі є одним з найсучасніших засобів розвитку особистості молодшого школяра, формування інформаційної культури,але я й проти тому що всі діти не захищені від негативної інформації, якої в мережі інтернет безліч.
Навчаючі і контролюючі програми, програми-тести, програми-редактори стимулюють інтерес молодших школярів до навчальної діяльності, сприяють формуванню логічного, творчого мислення, розвитку здібностей учнів.
Використання інформаційних технологій на уроках в початковій школі є одним з найсучасніших засобів розвитку особистості молодшого школяра, формування інформаційної культури,але я й проти тому що всі діти не захищені від негативної інформації, якої в мережі інтернет безліч.
Билоус Юлия- Сообщения : 14
Дата регистрации : 2014-10-05
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я вважаю,що ІКТ - це гарний помічник вчителю,ми вже не уявляю урок без новітніх технологій.Урок стає більш насиченим ,колоритним,та цікавішим для дітей.Самому вчителю легше в наш час під готовити презентацію,де вона висвітлить всі головні думки які її потрібні,а ми знаємо,що в дітей початкових класів наочно-образне мислення,тому вони краще запам'ятають матеріал.А ще вчителю вже не потрібно друкувати багато ілюстрацій,коли її просто можна висвітлити в презентацій.
Романчук Олександра- Сообщения : 8
Дата регистрации : 2014-10-12
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
На мою думку, використання ІКТ в початковій школі, це дуже добре. Так як ІКТ - є засобом підвищення якості навчання. На уроках потрібно використовувати ІКТ, але не сильно багато(помірно). Тому що діти взагалі можуть забути, що таке підручник.
Юлія Ткаченко- Сообщения : 11
Дата регистрации : 2014-10-14
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я только за ))) Потому что ИКТ помогает мне в работе с детьми. Именно с ним, можно передать детям всю информацию в более доступной и интересной форме. Дети намного лучше запоминают, и воспроизводят данный им материал.
Инна Бондаренко- Сообщения : 5
Дата регистрации : 2014-10-21
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Коли ми готуємо урок, то продумуємо мету і завдання до нього. Зважаючи на те, що сучасний світ находиться на рівні перебудови, в тому числі і в освіті, ми також слідуємо тенденціям нових технологій. ІКТ на уроках є доцільною допомогою вчителю, але не можуть повністю замінити його. Я, вважаю, що для більш цікавого, глибокого засвоєння матеріалу ми повинні використовувати презентації, але пам ятати, що основним носієм інформації залишаємось ми - вчителі. Багато, хто взагалі не бажає використовувати ІКТ спираючись на досвід вчителів, що навчали дітей без них. Але це не правильно, сучасний світ вимагає цього використання, для нашого розвитку, і головне розвитку наших учнів.
Снежана Воронцова- Сообщения : 14
Дата регистрации : 2014-09-28
Возраст : 28
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я думаю, що 1КТ потр1бний предмет, оск1льки в1дразу в1дкриваеться багато можливостей, багато 1нформац11 можна з легк1стю знаходити, обробляти... а використання р1зних ауд1о, в1део, презентац1й стимулюе активн1сть д1тей, зац1кавлюе, а головне допомагае досягти кращих результат1в!!
Маша Занковыч- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-11-02
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Особисто я тільки за, оскільки на сучасному етапі розвитку суспільства інформаційні технології стали невід’ємною частиною життя людини. Так, діти в першому класі вже вміють користуватися краще своїх батьків технікою, але нажаль в основному для розваг, а не для навчання, і саме тому ми, як вчителі повинні показати що, той самий компютер можна і потрібно! використовувати для навчання.
Тож впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес я вважаю є доцільним, перспективним і необхідним.
Тож впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес я вважаю є доцільним, перспективним і необхідним.
Олейник Ира- Сообщения : 8
Дата регистрации : 2014-11-10
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я ЗА використання ІКТ в початковій школі. Але в цілях розумного! Щоб не тільки спиратися на комп’ютер, що він дасть всі знання учням. НІ!!! Комп’ютер – це помічник учителя. І тому треба вміти правильно використовувати його на уроці.
Нина Мочалова- Сообщения : 7
Дата регистрации : 2014-11-12
Возраст : 28
Откуда : Los Angeles
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
так как я уже на предыдущих форумах выражала своё мнение по поводу ИКТ, скажу коротко, я не большой почитатель использования ПК на уроке, не из-за того что я ленивая или боюсь не сориентироваться во время каверзных ситуаций (поломка ПК, выкл электричества, ну или документ не откроется), нет, просто я больше приверженец книг,наочности такой, что можно потрогать, пощупать, вплоть до того, что можно попробовать на вкус, а ПК - это неплохой помощник учителя, но бездушный ящик для деток)
Яна Кузьменко- Сообщения : 7
Дата регистрации : 2014-11-20
Re: ІКТ в початковій школі: за і проти
Я вважаю,що зараз педагогічний процес важко уявити без використання компютера. Ми використовуємо ПК,аби зацікавити дітей,донести до них наукову інформацію у доступній формі,перевірити та удосконалити знання учнів.
Головним завданням школи насамперед є підвищення якості навчально-виховного процесу,і саме з розвитком ІКТ,ми маємо змогу підвищити рівень знань учнів. Проте велике значення слід приділити професійній підготовці вчителя,аби педагог міг доречно підібрати матеріал,організувати дітей під час роботи за компютером,а також надати учням необхідні навички та вміння у роботі з ПК.
Над цим питанням можна роздумувати дуже довго,і впевнена що в кожного є своя власна думка,щодо використання ІКТ на уроках. Але я вважаю,що компютер та його можливості значно розширюють кругозір дітей,дають змогу змалку розвивати технічне мислення;вчителю допомагає у плануванні,організації,підготовці до уроків,проведенні свят та батьківських зборів; батькам надає змогу спостерігати як навчається їхня дитина.
Головним завданням школи насамперед є підвищення якості навчально-виховного процесу,і саме з розвитком ІКТ,ми маємо змогу підвищити рівень знань учнів. Проте велике значення слід приділити професійній підготовці вчителя,аби педагог міг доречно підібрати матеріал,організувати дітей під час роботи за компютером,а також надати учням необхідні навички та вміння у роботі з ПК.
Над цим питанням можна роздумувати дуже довго,і впевнена що в кожного є своя власна думка,щодо використання ІКТ на уроках. Але я вважаю,що компютер та його можливості значно розширюють кругозір дітей,дають змогу змалку розвивати технічне мислення;вчителю допомагає у плануванні,організації,підготовці до уроків,проведенні свят та батьківських зборів; батькам надає змогу спостерігати як навчається їхня дитина.
Елена Тарелка- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-24
Страница 1 из 2 • 1, 2
Страница 1 из 2
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|