Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
+19
Гороховик Катерина
Елена Тарелка
Олейник Ира
Яна Кузьменко
Таня Савченко
Маша Занковыч
васильева татьяна
Снежана Воронцова
Инна Бондаренко
Оксамитна Тетяна
Юлія Ткаченко
Романчук Олександра
Билоус Юлия
Марина Артуровна
Якимчук Марина
Дарья Матакова
Яблуновская Юлия
Алина Иманова
Admin
Участников: 23
Страница 1 из 1
Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Ця тема відноситься до практичної роботи №1.
Висловлюємо свої думки
Висловлюємо свої думки
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Ефективним способом попередження технічних недолік є перевірка. Яким би гарним не був ваш комп., краще перевірити все, щоб бути впевненим, що ваш завтрашній урок буде таким, яким ви його собі намалювали. Проте, не потрібно і надіятись а ІКТ. Різні випадки трапляються, і щож потім не вести уро??!!Найкраще розробляти наочність в друкованому вигляді. Знати весь урок пам'ять, а не надіятись,що я візьму у подруги флешку і проведу урок.Пеевіряй і ще раз перевіряй!!!))
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Проблеми та недоліки бувають у всіх. Ніхто не застрахований. Але повністю покладатися на техніку не варто. Ніколи. Перед самим уроком варто проводити перевірку-чи все на місці,чи нічого не видалено,чи все працює. Також бажано мати копію на флешці,а в ідеалі -в роздрукованому вигляді. Потрібно бути обачним і дивитись наперед. Ось вимкнули світло....Що будемо робити...А тут раз- і є роздруковка.
Яблуновская Юлия- Сообщения : 6
Дата регистрации : 2014-09-29
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
В настоящее время современный мир становится всё более зависимым от комп. технологий, так как они всё больше используются во всех сферах общественной жизни! Для миллионов людей(так же для детей и школьников) компьютер стал очень важным приоритетом в повседневной жизни,стал незаменимым помощником в учебе, в работе и отдыхе. Так компьютер стал одним из эффективных технических средств современного урока в школе. Сейчас уже трудно представить себе урок без использования информационных технологий. Поэтому работа на таких уроках должна быть организована так, чтобы детям было интересно, итогда у них проснется интерес к данному предмету либо теме...Правильно выразила свою точку зрения Алина, так как действительно нужно проверять свой компьютер, свои задания и т.д. и не надеяться на подруг, действительно нужно просто очень тщательно готовится к уроку и готовить на урок на всякий случай много материала(картинки, схемы и т.д.). Также в конце урока вы должны проверить знания учеников, лучше готовить и письменные задания(тесты) и можно использовать компьютерные технологии(тесты). вообщем, всё на чем я хотела сделать ударение(наголосити) это на том что нужно готовить всегда уроки вдрух экземплярах, что бы в неловких ситуациях можно было провести урок!))
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Використання ІКТ у навчальному процесі дозволяє внести кардинально нове у
звичайні форми роботи вчителя, сприяє цікавому й повнішому, всебічному
розкриттю, зрозумілішому поданню навіть дуже складного навчального
матеріалу, й тим самим забезпечує значне скорочення навчального часу для
успішного засвоєння теми.Але не потрібно завжди опиратися на ІКТ, тому що завжди щось може вийти з ладу. Потрібно під рукою завжди мати вже готовий матеріал для використання на уроці, у будь якому вигляді для підстраховки. Та щоб не бути перед дітьми у скрутному положенні.
звичайні форми роботи вчителя, сприяє цікавому й повнішому, всебічному
розкриттю, зрозумілішому поданню навіть дуже складного навчального
матеріалу, й тим самим забезпечує значне скорочення навчального часу для
успішного засвоєння теми.Але не потрібно завжди опиратися на ІКТ, тому що завжди щось може вийти з ладу. Потрібно під рукою завжди мати вже готовий матеріал для використання на уроці, у будь якому вигляді для підстраховки. Та щоб не бути перед дітьми у скрутному положенні.
Якимчук Марина- Сообщения : 17
Дата регистрации : 2014-09-30
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Багато писати не буду. Скажу те, що вважаю головним: Ефективним способом попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ є вивчення всього того, що в даний час намагаються запихнути нам в голови наші викладачі. Який би супер-пупер класний комп'ютер в вас не був, скільки б ви його не перевіряли перед занняттям - ви не застраховані від казусу на уроці. Лише знаючи інформатику, маючи практичних вміння роботи з ПК, знаючи методики роботи ви можете вдало провести урок з застосуванням ІКТ. Висновок один: для того, щоб потім не хапатись за голову і не красніти - навчайтесь зараз тому, що потрібно вивчати. І буде вас щастя
Марина Артуровна- Сообщения : 6
Дата регистрации : 2014-09-16
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Маринка, це все добре, що потрібно знати до автомптизму весь той перечень.Але! Зарас у нас в країні, в зв'язку з тяжкою ситуацією на сході, планують погодинно вимикати світло.Питання, якою силою тертя вчитель буде виробляти струм для роботи техніки (будь-якої, е лише компа)??)))Як на мене,то це трішки не вирішувальна проблема))
Алина Иманова- Сообщения : 21
Дата регистрации : 2014-09-19
Возраст : 29
Откуда : Желтые Воды
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Алина Иманова пишет:Маринка, це все добре, що потрібно знати до автомптизму весь той перечень.Але! Зарас у нас в країні, в зв'язку з тяжкою ситуацією на сході, планують погодинно вимикати світло.Питання, якою силою тертя вчитель буде виробляти струм для роботи техніки (будь-якої, е лише компа)??)))Як на мене,то це трішки не вирішувальна проблема))
Я дуже сподіваюсь, що ми будемо такими вчителями, які в такій ситуації не розгубляться і продовжать свою роботу "по старинке".
Марина Артуровна- Сообщения : 6
Дата регистрации : 2014-09-16
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Одна з важливих особливостей і переваг інформаційно – комунікативних технологій (ІКТ) порівняно з іншими навчальними засобами полягає саме в тому, що мультимедійні програми здебільшого розраховані на самостійне активне сприймання та засвоєння учнями знань, умінь і навичок. Уже сама побудова, дидактичне спрямування та розв’язання навчальної (наукової) проблеми передбачають активну розумову діяльність учнів. Вони можуть обирати оптимальний темп роботи з мультимедійною програмою відповідно до індивідуальних розумових, психолого-фізіологічних можливостей та інтересів; перевіряти правильність відповідей, використовувати у процесі сприймання та засвоєння знань необхідну зорово-слухову та текстову інформацію.
Серед причин, що стримують використання інформаційно-комунікаційних технологій в школі, в першу чергу називаються організаційні та технічні – відсутність вільного доступу до комп’ютерного обладнання, труднощі із своєчасним ремонтом, проблеми із поділом класу на підгрупи при проведенні занять з використанням інформаційно-комунікаційних технологій та інші.
Однак, головні проблеми – це проблеми психолого-педагогічні. Вони полягають у низькому рівні готовності керівників ЗНЗ до використання ІКТ, в управлінні школою, відсутності науково обґрунтованої методики використання ІКТ при проведенні занять з конкретних навчальних дисциплін, недостатньої забезпеченості навчальних закладів як кількісно, так і якісно педагогічними програмними засобами. Ось частина проблем без розв’язання яких неможливо позитивно вирішити питання в цілому.
Серед причин, що стримують використання інформаційно-комунікаційних технологій в школі, в першу чергу називаються організаційні та технічні – відсутність вільного доступу до комп’ютерного обладнання, труднощі із своєчасним ремонтом, проблеми із поділом класу на підгрупи при проведенні занять з використанням інформаційно-комунікаційних технологій та інші.
Однак, головні проблеми – це проблеми психолого-педагогічні. Вони полягають у низькому рівні готовності керівників ЗНЗ до використання ІКТ, в управлінні школою, відсутності науково обґрунтованої методики використання ІКТ при проведенні занять з конкретних навчальних дисциплін, недостатньої забезпеченості навчальних закладів як кількісно, так і якісно педагогічними програмними засобами. Ось частина проблем без розв’язання яких неможливо позитивно вирішити питання в цілому.
Билоус Юлия- Сообщения : 14
Дата регистрации : 2014-10-05
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Я погоджусь з тим, що сказали вже мої однокурсники.І хочу до бавити від себе таку думку,що не потрібно ніколи сподіватися на комп'ютер ,в тебе завжди повинна бути собою додатковий матеріал,який з легкістю замінне ту час де ти повинний був використовувати ІКТ технологій,і ти ніколи не попадеш в незручне становище
Романчук Олександра- Сообщения : 8
Дата регистрации : 2014-10-12
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Перед тим як розпочинати урок, потрібно перевірити техніку на працездатність. На техніку ніколи не потрібно сподіватися. Так як вона не передбачувана. Окрім презентацій і т. д., у вчителя повинні бути і інші добірки, на випадок несправності комп'ютера.
Юлія Ткаченко- Сообщения : 11
Дата регистрации : 2014-10-14
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Відео, презентації, аудіо файли зроблять ваш урок цікавим та доступним для дітей, але це буде неможливим, якщо не перевірити роботу комп'ютера! Насамперед комп'ютер повинен бути захищений, в ньому налаштовані та встановлені всі необхідні програми. Файли, які ви використовуєте, повинні мати відповідний формат та збережені на додаткових носіях.
У разі виникнення технічних проблем, вчитель повинен мати роздатковий матеріал, наочні посібники та особливого впливу набуває "слово вчителя".
У разі виникнення технічних проблем, вчитель повинен мати роздатковий матеріал, наочні посібники та особливого впливу набуває "слово вчителя".
Оксамитна Тетяна- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-15
Возраст : 29
Откуда : Жёлтые Воды
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
ИКТ- это очень хорошо.Но учитель - это универсальный человек, который должен в любую минуту уметь подать материал доступно, ярко и интересно без помощи ИКТ и заинтересовать детей так, что бы у них появилось желание работать на уроке.
Инна Бондаренко- Сообщения : 5
Дата регистрации : 2014-10-21
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Я, думаю, що при використанні ІКТ на уроках вчитель повинен продумти і шляхи відступу, коли техніка, за якихось обставин не спрацює. Це може буди роздатковий матеріал, або роздрукована наочність. Вчитель, який досконало знає свій предмет, може викрутитись, але це потрібно також передбачати, а не "імпровізувати", щоб навчання відповідало всим вимогам програми, і учні справді засвоювали інформацію.
Снежана Воронцова- Сообщения : 14
Дата регистрации : 2014-09-28
Возраст : 28
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Щоб не сталося казусів на куроках я приєднуюсь до слів Сніжани потрібно продумати запасний матеріал на випадок НС, потрібно підстрахувати себе і не згаяти урок яких і так мало на вивчення предметів.
васильева татьяна- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-29
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
вивченн1 вс1х предмет1в теба використовувати 1КТ, но не забувати, що це не 1нформатика, й користуватись треба вм1ру, як кажуть, що забагато, то не здорово... Д1ти повинн1 бути ознайомлен1 з ТБ, вчитель повинен сл1дкувати за правилами використання техн1чних засоб1в, завжди мати запасний вар1ант, продумувати кожен крок наперед
Маша Занковыч- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-11-02
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Перед використанням ІКТ потрібно перевірити роботу комп"ютера. Наявність відповідних програм,які потрібні на уроці. Але якщо на уроці буде випадок, коли буде не можливо використовувати ПК, можна завчасно підготувати на урок роздатковий матеріал або ж різні форми роботи.
Таня Савченко- Сообщения : 8
Дата регистрации : 2014-09-22
Возраст : 29
Откуда : Пятихатки
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Моё мнение по поводу ІКТ таково:
это просто отличный помощник при проведении урока. использование техники в несколько раз упрощает работу преподавателя и улучшает качество усвоения знаний в младших классах, так как у детей научно - образное мышление и великолепно развита зрительная память. также, с помощью ІКТ, увеличивается объём материала в 2 раза, тобишь преподаватель может предоставить намного больше наочных, теоретических и других материалов, но для меня существует огромное НО: ІКТ убивает любовь к книгам, да и просто дети забывают как использовать элементарные школьные учебники и различные таблицы для усвоения знаний. я не люблю использовать различную технику во время урока потому как, ПК может зависнуть, выбить или выкл электричество по всей школе и различные другие факторы которые могут сорвать урок и привести к потери времени, которое могло быть потрачено в учебных целях. я считаю, что их нужно ограничивать в использовании ПК не только в гигиенических целях, но и из моральных соображений. но я отклонилась от темы, для того чтобы предотвратить технические проблемы, которые могут возникнуть в любой момент урока, необходимо: заранее просматривать и проверять ТБ, и готовность техники к работе ПЕРЕД уроком и желательно с начала перемены. также, данную проблему ОБЯЗАТЕЛЬНО нужно рассмотреть за преждевременной подготовкой самого урока, т.е. ещё при создании конспекта, заполнив данную проблему дополнительными таблицами, возможно раздаточными картами или другими материалами которые обязательно должны соответствовать теме урока, и должны быть конструктивными, и уместными под определённую часть. но если уж такова проблема возникла, преподаватель как творческий человек, должен выйти из этой ситуации так, чтобы дети минимально отвлекались от учебного процесса. нужно как можно быстрее замять данную проблему и продолжить урок, для экономии времени (мы должны использовать драгоценное время учебного процесса на ОБУЧЕНИЕ деток) ведь вы же заранее себя подстраховали при преждевременно подготовке к уроку. ))
да, и ещё, ПК и различная техника, для наших деток уже не интересна и это их обыденный предмет, который им не в радость. им уже не настолько интересна подача материала именно в электронном виде, потому как они уже привыкли что ПК вкл на каждом уроке. поэтому, учитель как волшебник, как Гарри Поттер, должен преподнести этот ящик так, чтобы детки с широко открытыми глазами и ушами слушали и впитывали материал.
в общем всё зависит от вас, мои дорогие коллеги) мы творческие люди и сами просто ОБЯЗАНЫ творчески заинтересовывать деток к учебникам, скучным текстам и сложным задачкам. ))) а для того, чтобы не возникало никаких проблем с ІКТ, пользуйтесь старыми методами: книги, таблицы, доска, картинки и т.д. и у вас всё будет хорошо)
это просто отличный помощник при проведении урока. использование техники в несколько раз упрощает работу преподавателя и улучшает качество усвоения знаний в младших классах, так как у детей научно - образное мышление и великолепно развита зрительная память. также, с помощью ІКТ, увеличивается объём материала в 2 раза, тобишь преподаватель может предоставить намного больше наочных, теоретических и других материалов, но для меня существует огромное НО: ІКТ убивает любовь к книгам, да и просто дети забывают как использовать элементарные школьные учебники и различные таблицы для усвоения знаний. я не люблю использовать различную технику во время урока потому как, ПК может зависнуть, выбить или выкл электричество по всей школе и различные другие факторы которые могут сорвать урок и привести к потери времени, которое могло быть потрачено в учебных целях. я считаю, что их нужно ограничивать в использовании ПК не только в гигиенических целях, но и из моральных соображений. но я отклонилась от темы, для того чтобы предотвратить технические проблемы, которые могут возникнуть в любой момент урока, необходимо: заранее просматривать и проверять ТБ, и готовность техники к работе ПЕРЕД уроком и желательно с начала перемены. также, данную проблему ОБЯЗАТЕЛЬНО нужно рассмотреть за преждевременной подготовкой самого урока, т.е. ещё при создании конспекта, заполнив данную проблему дополнительными таблицами, возможно раздаточными картами или другими материалами которые обязательно должны соответствовать теме урока, и должны быть конструктивными, и уместными под определённую часть. но если уж такова проблема возникла, преподаватель как творческий человек, должен выйти из этой ситуации так, чтобы дети минимально отвлекались от учебного процесса. нужно как можно быстрее замять данную проблему и продолжить урок, для экономии времени (мы должны использовать драгоценное время учебного процесса на ОБУЧЕНИЕ деток) ведь вы же заранее себя подстраховали при преждевременно подготовке к уроку. ))
да, и ещё, ПК и различная техника, для наших деток уже не интересна и это их обыденный предмет, который им не в радость. им уже не настолько интересна подача материала именно в электронном виде, потому как они уже привыкли что ПК вкл на каждом уроке. поэтому, учитель как волшебник, как Гарри Поттер, должен преподнести этот ящик так, чтобы детки с широко открытыми глазами и ушами слушали и впитывали материал.
в общем всё зависит от вас, мои дорогие коллеги) мы творческие люди и сами просто ОБЯЗАНЫ творчески заинтересовывать деток к учебникам, скучным текстам и сложным задачкам. ))) а для того, чтобы не возникало никаких проблем с ІКТ, пользуйтесь старыми методами: книги, таблицы, доска, картинки и т.д. и у вас всё будет хорошо)
Яна Кузьменко- Сообщения : 7
Дата регистрации : 2014-11-20
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
На мою думку щоб попередети технічні проблеми та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі необхіно щоб вчитель був добре ознайомлений з методикою роботи на компютері, мати гарні знання з інформатики, досконало знати будову компьютеру, та завжди дотримуватися техніки безпеки на уроці.
Олейник Ира- Сообщения : 8
Дата регистрации : 2014-11-10
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Безпосередньо перел проведенням уроку, напередодні потрібно перевірити доступність файлів на компютері,чи справні розетки,чи доречно показувати відео чи презентації,чи зможуть всі учні побачити цей матеріал. Аби не потрапити в незручну та неприємну ситуацію,треба завжди мати при собі цікаві роздаткові матеріали, ігри, руханки, загадки і т.п. Не треба цілком покладатися на технології,потрібно бути універсальним педагогом,і вміти знайти вихід з будь якої ситуації.
Елена Тарелка- Сообщения : 10
Дата регистрации : 2014-09-24
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Я погоджуюсь з відповіддю Юлі Яблуновскої, я також так вважаю, що перед тим щоб проводити урок спочатку перевір все в тебе є для подання уроку, і не завжди надіятися на комп. бо всяке може трапитися в любу годину і прийдеться самим якось викручуватися, тож нам потрібно завжди бути готовим до цього моменту.
Гороховик Катерина- Сообщения : 17
Дата регистрации : 2014-10-20
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Потрiбно перед кожним уроком перевiряти технiку. Тому що, може розрядитися комп'ютер,може якось попасти вiрус або раптом не вiдкритися даний документ.
olgapecan- Сообщения : 11
Дата регистрации : 2014-12-11
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Я гадаю що не треба полягатися повністью на компьютер, а заздалегідь підготувати цікаві малюнки та конспекти на звичайних аркушах паперу. Якщо малюнки будуть охайні та яскраві,а конспект цікавим-дитина навіть не згадає про компьютер.
Олечка Белоус- Сообщения : 14
Дата регистрации : 2014-12-11
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
Перед уроком нужно всегда проверять технику, и также после урока.
ВиталинаСкороход- Сообщения : 16
Дата регистрации : 2014-12-13
Re: Ефективні способи попередження технічних проблем та недоліків під час роботи з ІКТ у початковій школі
На мою думку , щоб попередити технічні проблеми або недоліки під час роботи з ІКТ потрібно :
1. Забезпечити ваш комп'ютер оновленою програмою АНТИвірус;
2. Придбати в комп. клас блок бесперебійного живлення (на мою думку це необхідна річ, особливо у разі вимкнення електроенергії )
3. Досконало готуватися до кожного уроку , щоб у разі виникнення якоїсь проблеми ,можна було швидко знайти вихід з ситуації.
4. Продумати заздалегідь , що ви будете робити ,якщо техніка вас підведе.
1. Забезпечити ваш комп'ютер оновленою програмою АНТИвірус;
2. Придбати в комп. клас блок бесперебійного живлення (на мою думку це необхідна річ, особливо у разі вимкнення електроенергії )
3. Досконало готуватися до кожного уроку , щоб у разі виникнення якоїсь проблеми ,можна було швидко знайти вихід з ситуації.
4. Продумати заздалегідь , що ви будете робити ,якщо техніка вас підведе.
Глінка Марія- Сообщения : 2
Дата регистрации : 2015-10-05
Возраст : 29
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|